20 oktoober 2015

Hübriidvant

Vahel tekkib idee valel ajal ja valedes oludes ning kui ma seda kohe kuidagi ei teosta, võib kaua aega minna, kuni see jälle meelde tuleb (loe: uuesti meeldima hakkab). Kui ma hoogu satun, siis valmib pilt peaaegu ühe ropsuga. Töötan peaaegu ilma pausideta, kuni tunnen, et värk on valmis. Seekord aga sõitsin sellest piirist julmalt üle... No tegelikult ma päris ilma peatumata ei maalinud, tegin vahepeal pilte, et oleks võrdlusmoment, kuna mul tekkis järsku mõte, et kasutaks teisi värve ka.

Selline siis ühevärvilisena, ja tegelik värv on lilla, mitte sinine. Aga peaks vist sinise ka tegema, mulle täitsa meeldib.

Seda poleks vaja olnud, asi läks pisut üle võlli. Ma ei tea kuidas ma enne vesivärvide kätte võtmist ei näinud, et Vandi pea on lopergune, üldse kisub kogu lugu miskitpidi viltu.

Halb foto, aga näitab kõige paremini pildi tegelikke värve.

Mul pole ikka veel skännerit, pildistasin oma mobiiliga lambivalgel, see seletab viletsaid fotosid. Oeh, olen laisk. Oleks ju võinud statiivilt fotoaparaadiga pildistada :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar