01 juuli 2016

Vana visand

Mõni aeg tagasi püüdis mu tähelepanu üks aastaid vana visand. Mulle meeldib selle olustik, kuidagi meeleheitlik ja nukker, samas omamoodi lohutav. Ma ei oskagi seda selgitada, mismoodi selline morbiidne pilt mu meelest lohutav on, aga see tüüp lihtsalt tundub selline... võitlusvalmis :)



Tegin oma uude visandiraamatusse esimesed sirgeldused, ja eneselegi märkamata hakkas sellest välja tulema midagi samalaadset nagu ülal näha. Võtsingi siis plaaniks pisut mugandada ja teist tehnikat proovida, inspiratsiooniks olid jaanipäeval põllult korjatud rukkililled.


Sellega rahule ei jäänud, liiga kahedimensiooniline minu jaoks. Võtsin vesivärvid ja vesivärvimarkerid appi


Suhteliselt hirmus sai. Mõned lilled veel lisaks ehk?



Midagi sellist siis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar