25 juuni 2016

Tarkuse puu

Leidsin vanu joonistusi ja mustandeid sorteerides ühe vana pliiatsijoonistuse puust, mis kasvab raamatust:


Sõrmed hakkasid kihelema ja mõtlesin, et maaliks vesivärvidega seda motiivi. Kui mul juba maal poole peal oli leidsin veel vanemast visandiraamatust sarnase, pisut süngema joonistuse:



Mulle omases lohakas stiilis kiirvisand (mida ma tol ajal pidasingi oma võimete tipuks). Ainus asi mis mulle selle juures meeldib, on raamatust välja kasvavad puujuured. Panin siis vesivärvidega tehtud puul ka juured raamatust välja piiluma.

enne juurte lisamist
 
lõpptulemus

Suure piltide sorteerimisega seoses meenus mulle, miks harilik ja tindipliiats joonistusvahendina mulle kunagi niiväga meeldisid. Nendega sodimine on kuidagi väga stressivaba väljendusviis - ükskõik mis käkk välja tuleb, pärast nimetan selle mustandiks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar